Match #23 - Au Pair in America


Idag fick jag min tjugotredje match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: Frederick, Maryland.
Familjen: Pappa, Mamma och två barn.
Barnen: Flicka 16 år, Pojke 1 månad.
 
Det tar ca 1 timme att åka till Washington DC, och det tar också ca 1 timme att åka till Baltimore.
Tjejen är så gammal så hon klarar sig själv, så au pairens ansvar kommer att vara att ta hand om lilla pojken.
De har två hundar.
 
Mamman ringde till mig tidigare ikväll och frågade om jag kunde maila tider som jag hade tid att prata mer.
Vi har mailat nu ikväll, och vi ska prata mer imorgon kväll.




Anonym

Låter ju perfekt för dig!?

Svar: Jag har pratat med värdmamman idag, och ska skypa med henne imorgon igen. Sen får jag se hur det går...
Men jag skulle gärna ta hand om en liten bebis.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2013-09-18 13:27:14
emelie

Go for it!

Kommentaren skrevs den: 2013-09-18 21:50:53
Din blogg/hemsida: http://emelindbergaupair.blogg.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: