Skype med Match #21 - Au Pair in America

Ikväll har jag skypat med match #21. Vi pratade i ca 35 minuter.
 
Jag tyckte samtalet gick bra. Först så fick jag ställa frågor, och sen så ställde de frågorna de hade till mig.
 
Jag fick träffa hela familjen. Först så pratade jag lite med föräldrarna, och sen så fick jag träffa barnen, och även deras nuvarande au pair. Jag fick även en liten rundtur av huset.
Deras pojke pratade väldigt bra, och ville visa mig hans olika leksaker.
 
I området där de bor finns det många lekparker och parker där barnen tycker om att vara. Och det finns flera caféer inom gångavstånd från deras hus.
Det tar ca 10-15 minuter att åka till Providence. Providence är Rhode Islands huvudstad, och är den tredje största staden i
New England.
Ivy League-universitetet Brown University ligger i Providence.
I Providence finns det många restauranger, museum, och ett bra "nattliv".
 
Det tar 40 minuter att åka till Boston med tåg, och det tar ca 3 timmar att åka till New York City.
 
Vi skulle höras av mer på mail om några dagar...





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: