Skype med Match #22 - Au Pair in America

Nu har jag precis avslutat ett skype-samtal med match #22.
 
Jag pratade mest med mamman, men fick också träffa pappan, och alla barnen lite snabbt. Vi pratade i 30 minuter.
 
Det var inte det lättaste att skypa idag, för det brusade hela tiden, och ibland hörde jag henne inte alls,
men vi försökte så gott det gick.
 
Hon pratade om barnen, området de bor i, och vad de förväntar av en au pair. Att de vill ha en au pair som tycker om att hitta på saker med barnen, och inte är inne och tittar på tv hela dagarna.
Hon ställde lite frågor till mig, och jag fick även ställa de frågor jag hade.
 
Jag var lite osäker till den här familjen, just för att de har fyra barn, och det tycker jag är för många.
Jag känner fortfarande att det är för många barn, men jag gav dem en chans.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: