Match #48 - Au Pair in America

 
Tidigt igår morse(lördag) fick jag min fyrtioåttonde match med Au Pair in America.
 
Det senaste dygnet har jag fått tre nya matchningar. Match #48, #49 och #50.
Den här matchningen fick jag först...
 
Familjen bor i: Vienna, Virginia.
Familjen: Pappa, Mamma och två barn.
Barnen: Flicka 21 månader, Flicka 9 månader, bebis, bf juli.
 
Vienna är en förort till Washington DC, och det tar ca 30 minuter att åka dit.
Det tar ca 15 minuter att åka till McLean, VA. Tysons Corner ligger mellan Vienna och McLean, och där finns det ett stort shoppingcenter och restauranger.
Det tar ca 2,5 timmar att åka till Philadelphia, PA. Det tar ca 4 timmar att åka till New York City.
Den äldsta flickan går i förskolan på vardagarna, så au pairen kommer att spendera mesta tiden med den yngsta flickan.
Au pairen kommer att jobba måndag-fredag 7-16. Och ibland så vill de att au pairen ska jobba någon kväll eller helg, men det händer inte ofta.
De har en katt.
 
Jag skickade ett mail till värdfamiljen att jag är intresserad av att veta mer om dem.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: