Match #49 - Au Pair in America

 
Igår fick jag min fyrtionionde match med Au Pair in America. Det här var den andra matchningen jag fick igår.
 
Familjen bor i: Fairfax, Virginia.
Familjen: Pappa, Mamma och snart ett barn.
Barnet: Pojke, bf februari.
 
Fairfax är en del av "National Capital Region", som omfattar Virginia, Washington DC och Maryland.
Från deras hus är det gångavstånd till mataffär, restauranger, biograf, och annat.
Au pairen kommer att ha tillgång till värdmammans bil i veckorna, förutom på tisdagar, då hon tar bilen till jobbet. Och med lite planering så tror hon att au pairen skulle kunna ha tillgång till bil även under helgen.
Eftersom det här är första barnet så vet det inte riktigt än hur schemat kommer att bli för au pairen, men de tror att de blir ca 6.30-15.30, måndag-fredag. Och ibland så vill de att au pairen jobbar en fredag eller lördag kväll.
De har en katt.
 
Jag gillar verkligen den här matchningen.
 
Jag fick ett mail från värdmamman där hon skrev att de var intresserade av att veta mer om mig, och att de gärna ville skypa med mig. Och eftersom jag gillar den här matchningen, så svarade jag självklart tillbaka.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: