Match #50 - Au Pair in America

 
I morse fick jag min femtionde match med Au Pair in America.
 
Familjen bor i: Syracuse, New York.
Familjen: Pappa, Mamma och tre barn.
Barnen: Flicka 3,5 år, Flicka 7 månader, Flicka 7 månader(tvillingar).
 
Det tar ca 4 timmar att åka till New York City.
Från Syracuse till Niagara fallen tar det ca 2 timmar och 40 minuter.
Det tar ca 3 timmar att åka till Ottawa, Kanada.
Det finns restauranger, ett bibliotek, och en park inom gångavstång från deras hus. Det finns även flera universitet och högskolor inom gångavstång eller en kort bilresa från där de bor.
De har en hund och en katt.
 
Jag gillar den här matchningen också.
 
Jag fick ett mail från värdmamman där hon skrev mer om familjen, och att de gärna vill prata mer med mig.
Och jag svarade såklart tillbaka.
 
Jag gillar verkligen match #49 och även den här matchnigen, och jag ska göra allt jag kan för att de ska få ett bra intryck av mig.
 
Två skype-samtal imorgon, match #48 kl. 18.30 och match #46 kl. 21.30. Eventuellt också skype med match #49, men det är inte helt bestämt.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: