Veckan som varit

Tänkte uppdatera lite nu innan jag åker till NYC imorgon!
 
Måndagen fick jag sovmorgon, behövde inte börja jobba förrän kl. 9. Alltid skönt med lite sovmorgon!
Och började jobbdagen med att bebisen hade sovstund i ca två timmar, och då passade jag på att plugga körkortsteori.
Jobbade till 17.30, då min värdmamma kom hem från jobbet.
 
Tisdagen, onsdagen och idag fick jag börja desto tidigare.
Värdpappan har varit borta på jobb, och det betyder att jag har fått börja redan kl. 6 när värdmamman åker till jobbet.
Jag är inte direkt någon morgonmänniska, men bebisen brukar inte vakna förrän kl. 7, så första timmen kan jag ta det lugnt.
 
Tisdagen var som de senaste jobbdagarna har varit.
Två promenader för det var så fint väder. Inte så varmt som det är i Sverige just nu, men det är sommar här med.
Och bebisen var relativ glad och lugn under dagen.
 
Och... Jag Klarade Teoriprovet!
Klarade alla 10 skyltar som man måste göra, och sen 28/30 rätt på frågorna. Det blev jag väldigt nöjd med!
Så nu är det uppkörningen som fattas, men det får bli efter NYC.
 
Onsdagen var en liknande jobbdag som tisdagen.
 
Idag har varit en liknande dag som de tidigare i veckan. De flesta jobbdagarna ser relativt lika ut för mig, men än så länge så trivs jag med det...
Och han gråter och skriker mindre nu, vilket är skönt.
På kvällen blev det packning, för imorgon åker vi till NYC!
 
Jag kommer inte att ta med mig datorn, så det kanske inte blir så mycket uppdatering de kommande dagarna, men lovar att uppdatera med text och bilder när jag kommer tillbaka.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: