Fair Oaks Mall

Fredagen var en helt okej dag. Bebisen hade sina skrik och gråtstunder under dagen, men mestadels var han ganska lugn. Och hemlängtan var inte så stark idag, som i onsdags och torsdags.
Efter att jag hade slutat så skypade jag med min kära vän(du vet vem du är), och hon fick mig verkligen på bättre humör och hon fick mig att skratta, och det uppskattar jag verkligen, speciellt när dagarna här går upp och ner. Så tack för det!
 
Igår träffade jag Victoria på Fair Oaks Mall. Victoria är en au pair från Sverige som precis har flyttat till old town Fairfax, ca 15 minuter från där jag bor.
Det tar ca 20 minuter att gå till Fair Oaks Mall från där jag bor, och igår så var det så fint väder, så jag gick dit och tillbaka.
Vi gick runt i shoppingcentret i flera timmar, åt pizza, och pratade ganska mycket.
Jag lämnade med ett par nya jeansshorts, och två nya trosor från Victoria´s Secret.
Fair Oaks Mall är ett väldigt stort shoppingcenter tycker jag, med två våningar, och med väldigt många in- och utgångar, så när jag skulle gå tillbaka fick jag gå runt att leta efter affären jag kom in i, så att jag kunde gå tillbaka samma väg som jag kom dit. Men jag lär väl mig att hitta mer när jag har varit där några gånger. Och fler gånger dit blir det, det kan jag garantera!
En bra ledig dag!
 
Kostade 14 dollar. Jag brukar inte gilla byxor som redan är slitna och trasiga, varför betala för ett par byxor som redan är trasiga? Men för 14 dollar(ca 90 kr), så är jag okej med att det är två ställen där det är lite slitet.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: