Försöka lära mig hitta i Fair Oaks Mall

Hittade inte direkt någon bra rubrik, så fick bli denna...
 
Igår efter att jag hade slutat så gick jag till Fair Oaks Mall, och där träffade jag Victoria.
VI började med hamburgare på Elevation Burger, gott var det. Man får välja allting man vill ha på hamburgaren, så man slipper få något som man inte tycker om.
Det är ett ganska stort shoppingcenter med många in- och utgångar, så det är inte alltid lätt att hitta till de olika butikerna. Vi fick kolla på orienteringskartan flera gånger innan vi hittade var det låg, men vi hittade dit till slut.
Efter det gick vi runt i de olika butikerna, och pratade även en del.
Avslutade med Frozen Yoghurt innan de stängde, och vi åkte därifrån.
En trevlig kväll!
 
Idag fick jag sovmorgon.
Eftersom jag har jobbat 10-timmars dagar måndag-torsdag, så hade jag kort jobbdag idag.
Det var schemalagt att jag skulle jobba 11-16. Men min värdmamma var hemma idag, så jag behövde bara jobba från 11-13.30. Och av den tiden så sov han i 1 timme. Så dagen har inte varit allt för ansträngande.
På eftermiddagen åkte vi till Bank of America, och la till mitt Social Security Number(amerikanska personnummer) i mina personuppgifter, så nu har jag även internetbank.
På kvällen blev det kinamat till middag.
 
Nu blir det glass och film! :)
 
Vad som väntar i helgen vet jag inte än...
Det är rea på Macy´s  imorgon så kanske går dit, jag får se.
Jag hittade en sak till min pappa där igår, men jag köpte den inte, så hoppas den finns kvar, så kan jag köpa den i helgen.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: