Nordstrom Outlet och Old Navy

Hoppas ni alla hade en bra midsommar! :)
 
Hade en helt okej helg. Helgerna är oftast helt okej, hemlängtan har hittills varit som värt på vardagarna när jag jobbar.
 
I lördags så gick jag till Fair Oaks Mall. Varje gång jag är där så hittar jag butiker som jag inte har sett innan.
Gick till DMV(Department of Motor Vehicales), Virginias svar på Trafikverket, och frågade om mer info om hur jag skulle göra för att kunna ta körkort. Fick ett häfte av dem, så nu ska jag börja plugga körkortsteori, så jag kan ta körkort någon gång.
Gick runt där i några timmar, tills jag fick sms av min värdmamma att middagen var klar. Gick då tillbaka, för jag tänkte att jag kan alltid gå tillbaka dit igen någon annan dag, eftersom det ligger så nära.
Kunde lätt kunna spendera en heldag där utan några problem...
Mina värdföräldrar hade några vänner över, så träffade dem också.
Köpte en klänning på rea till mig själv, för 15 dollar(ca 105 kr). Helt okej pris tyckte jag.
Mamma tycker att jag ska köpa en klänning, för att det är sommar, och nu hittade jag en som jag gillade.
Köpte också en jeanskjol(ja, mamma, en jeanskjol...). Jag måste köpa lite sommarkläder, för det är ganska varmt ute nu, och jag packade inte med mig så mycket sommarkläder.
Köpte även en sak till min mamma som jag ska skicka hem till Sverige.
I söndags så gick jag till Nordstrom Outlet och till Old Navy.
Nordstrom Outlet hade jag varit till en gång tidigare. Hittade en till sak där till min mamma.
Hittade en Michael Kors plånbok som jag gillade, men jag köpte den inte. Men jag gillade den, så ska nog köpa den ändå, om den finns kvar nästa gång jag kommer dit. Kostar en del, men sen jag började titta på Project Runway så har jag alltid gillat Michael Kors. Så har tänkt, att kommer jag till USA, så ska jag köpa något med Michael Kors. En väska, plånbok, eller något annat. Så får se hur jag gör. Köper jag den, så får ni se den här.
Sen gick jag vidare till Old Navy som ligger bredvid. Hade aldrig varit där tidigare. Verkade vara en bra butik, med mycket olika slags kläder, så kommer garanterat gå dit igen.
Gick sen vidare till Fair Oaks Mall igen, men de flesta butikerna hade stängt när jag kom dit, men köpte en sak på Macy´s till min pappa.
 
Jag vet att mina föräldrar ska skicka ett paket till mig, med saker som jag vill ha hit, och saker som jag inte fick plats med i resväskan, som filmer, tidningar, och andra saker.
Så som tack, så tänker jag göra detsamma. Det är de värda!





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: