Amerikansk hamburgare och åskoväder

Eftersom mitt värdbarn inte tre månader än så är alltid någon av mina värdföräldrar hemma, och idag var min värdpappa hemma, och jobbade hemifrån.
I stort sett hela dagen var det varmt och solsken så vid lunchtid så gick vi till Fairfax Towne Center, och åt lunch. Och han bjöd mig på hamburgare.
De var som hamburgare man gör hemma, och man fick välja allting som man ville ha på.
 
När jag slutade så gick jag en promenad och tog vägen runt Fairfax Towne Center, och gick in på T.J. Maxx, och där hittade jag två linnen från Cynthia Rowley. Det är så varmt här så jag måste köpa lite sommarkläder.
 
På hemvägen blev det en frozen yoghurt.
 
Jag var inne på T.J Maxx kanske i en halvtimme, och när jag kom ut så var det helt mörkt på himlen, och jag hann precis tillbaka till huset, så började det riktiga blixtovädret. Det var som om ovädret var precis över huset, det var regn, blixtrar och åska om vartannat.
 
Imorgon ska jag på mitt första cluster meeting/au pair möte. Då kommer jag träffade de andra au pairerna i området, det ska bli roligt.
 




Emelie

Hej! Spännande att läsa! Men skriv gärna mer om dina tankar och känslor runt det hela, då blir det mer personligt och kul att läsa

Svar: Jag har funderat mycket på vad jag ska och får skriva om, och hur personlig jag ska vara. Så tack för din åsikt. :) Jag har inte frågat min värdfamilj än om jag får nämna dem i bloggen, men ska göra det. Jag ska försöka att vara lite mer personlig, så att du/ni fortsätter att läsa.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2014-05-14 07:18:44
Din blogg/hemsida: http://emelindbergaupair.blogg.se
Alisa

Emelie, låt henne skriva hur och om vad hon vill, det är trots allt hennes egna blogg. Jag tycker det är kul att du uppdaterar, om vad som!

Svar: Tack för att du läser min blogg. :) Hoppas du fortsätter! Är du au pair?
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2014-05-14 16:22:39
emelie

Tack Alisa för din åsikt. Som du kanske märkte tvingade jag henne inte utan skrev att jag tyckte det hade vart roligare att läsa om det var mer personligt med tankar osv.
Men återigen, tack för ditt genomtänkta svar till mig.

Svar: Jag uppskattar alla åsikter om vad ni vill läsa om, och vad jag ska skriva.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2014-05-15 19:28:21

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: