Andra jobbdagen

Idag hade jag min andra riktiga jobbdag.
Jag är fortfarande lite ovan, och har inte lärt mig allting än, men det blir nog bättre förhoppningsvis.
 
På eftermiddagen gick jag och min värdpappa till Bed, Bath&Beyond, som ligger vid Fairfax Towne Center, och köpte en kudde till mig. De har så mjuka kuddar i detta hus så jag får ont i nacken, så då var de så snälla att de köpte en ny kudde till mig. Även fast jag sa att jag kunde köpa den själv.
 
På kvällen åkte vi till Whole Foods Market som ligger en bit bort från huset, och köpte mat. Det var så stort! Tyckte jag i alla fall, speciellt eftersom jag aldrig hade varit där tidigare.
Det var som ett Ica Maxi, och har man aldrig varit där tidigare, så är det ganska stort.
 
I helgen är jag ledig. Men imorgon ska jag övningsköra lite med min värdpappa. Får se hur det går.




Rebecca

Det verkar som du har det bra, familjen verkar väldigt bra :) Man kan ju inte lära sig allt direkt, det tar ju lite tid :)

Svar: Hittills så är det bra. Mina värdföräldrar verkar vara snälla och trevliga. Och vi har pratat ganska mycket, och inte bara om bebisen, utan om allt möjligt. Så det känns bra på det sättet, att vi kan prata, och att det inte känns stelt hela tiden. Sen allting som inkluderar jobbet som au pair till en bebis tar nog ett tag att lära sig.
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2014-05-10 18:46:48
Din blogg/hemsida: http://twoliw.blogg.se
Anonym

Mer bilder Elisabet!! :)

Svar: Jag har inte tagit så många bilder sen jag kom till värdfamiljen, men imorgon om det är fint väder så ska jag gå en promenad i området och ta lite kort, så får ni se hur det ser ut här. Jag lovar att jag ska posta mer bilder!
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2014-05-10 23:22:34

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: