Första dagen hos min värdfamilj

Idag var första dagen hos min värdfamilj.
Jag fick även se lilla bebisen idag, eftersom han sov när jag kom hit igår ikväll.
 
Min värdmamma har visat mig runt i huset, och vi gick även en promenad till Fairfax Towne Center som ligger ca 5 minuter från huset.
Efter middagen idag så fick de sina presenter som jag hade köpt till dem, och det var väldigt uppskattat.
Hon kommer att vara hemma, imorgon och på onsdag, sen kommer jag att få ta hand om bebisen själv i stort sett.
Min värdpappa kommer att vara hemma torsdag och fredag, men han jobbar hemifrån. Och skulle det vara något så finns han där, men annars har jag hand om bebisen själv.
 
Idag så skypade jag även med mamma för första gången sen jag kom till USA. Och jag fick även se våran hund.
Jag saknar dem verkligen.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: