Första jobbdagen

Igår var jag ledig, så jag tog sovmorgon.
 
Efter lunch så skjutsade min värdpappa mig till Social Security Office, för att jag måste skaffa ett amerikanskt personnummer om jag ska kunna ta körkort här i Virginia.
 
På eftermiddagen följde jag med min värdmamma till Whole Foods, och jag fick köra bil igen.
 
Idag var första jobbdagen som jag fick vara själv med bebisen.
Mina värdföräldrar skulle på baseballmatch, så jag jobbade på eftermiddagen och kvällen.
Men det gick bra. Han somnade ganska tidigt, så under den tiden som jag jobbade så var det inte många timmar som han var vaken.
 
Imorgon är jag ledig och då ska jag till DC med Evelina, en tjej som jag träffade på au pair mötet i onsdags! Men tyvärr så åker hon hem snart.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: