Första tiden i USA

Igår var en helt okej jobbdag, en av de bättre sen jag började jobba.
Bebisen var ganska glad hela dagen, och grät mest när han var trött eller hungrig.
 
Men idag var lite jobbigare. Han grät mer idag och ville inte sova när det var dags för naps. Han sov ca 15-20 minuter och sen vaknade han. Så då fick jag försöka få honom att sova en stund till. Han somnade som tur var om varje gång, alla tre gångerna, men det tog ett tag.
 
Jag har blivit mer van med det skrikandet och gråtandet. Och jag tror att han har blivit mer van med mig också, så det känns bra.
Idag var den sista dagen som någon av mina värdföräldrar måste vara hemma med mig eftersom han inte är tre månader än. Men han blir det imorgon. Så från lördag är jag ensam med honom.
Men jag hoppas det går bra det med.
 
Första tiden här har varit som en berg-o-dalbana. Vissa dagar har varit okej och vissa har varit jobbigare.
Men min LCC sa att det är helt naturligt, och att man ibland känner så här i någon vecka, sen blir det bättre.
Hon sa även att hela året kommer att vara som en berg-o-dalbana, vissa dagar är bra, och vissa kommer att vara jobbigare.
 
Ledig imorgon, men ska till Social Securty Office, och fixa ett amerikanskt personnummer, så att jag kan ta körkort.
 




Kajsa

Hej!
Jag tittade precis på The Ellen show och då såg jag att de var i Fairfax, VA. Jag tänkte bara säga det eftersom det kan vara kul att se för dig om du kanske känner igen dig. Om du är Intresserade så hette klippet 'Cousins Undercover Reveal their home makeover' (på youtube) . 😊

Svar: Tack för tipset. :)
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2014-05-16 21:50:35

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: