Memorial Day

Igår var jag ledig det mesta av dagen, jag jobbade endast fyra timmar när mina värdföräldrar var på bio med några kompisar. Så det var en okej dag.
 
Igår vann också Sverige och Tre Kronor VM-brons i ishockey-VM, efter att ha slagit Tjeckien med 3-0!
De kunde inte försvarar sitt VM-guld från förra året, men det gjorde ett bra VM, och vann ett brons!
 
Idag är Memorial Day i USA. En dag man ska minnas och tänka på dem som har dött i krig för USA.
Min värdfamilj hade några kompisar över och grillade, och jag åt middag med dem.
 
Idag har det varit jättefint väder, med strålande solsken, så jag suttit ute i över en timme och en halv timme på balkongen, med musik i öronen. 
Nu ska jag titta på någon film eller serie, och äta glass! En bra ledig dag!





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: