Senaste dagarna

I måndags jobbade jag på eftermiddagen, men eftersom min värdmamma var hemma, så behövde jag inte göra så mycket.
 
I tisdags var min första 10-timmars jobbdag. Det gick okej. För att vara första riktiga långa jobbdagen, så gick det bra. Inte för mycket skrik och gråt. Det jobbigaste den dagen var att gå upp tidigt. Men det blir väl lättare med tiden det också. Att lära sig att gå och lägga sig tidigt.
I onsdags var samma, inte för mycket skrik och gråt. Så de två första dagarna gick okej.
 
Idag var lite värre. Mer skrik och gråt. Och ville inte riktigt sova när det var dags för naps/sovstund. Men han är en bebis, så dagar som denna får man väl stå ut med ibland.
 
Min värdmamma sa i alla fall idag att de tycker att jag gör ett bra jobb. Det är roligt att höra.
 
Idag var det exakt tre veckor sen jag lämnade Sverige. Dagarna hittills har gått upp och ner. Vissa dagar bra, vissa dagar jobbigare.
Men det är väl en del av kulturchocken antar jag.
 
Den här skylten låg på köksbordet när jag började i tisdags.
Översättning: Ha en bra dag Elisabet! Ring om du behöver något.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: