Target

Igår var en lite bättre dag än i torsdags.
Bebisen har sina jobbiga stunder under dagarna, men när han sover kan jag ta det lite lugnt och slappna av ett tag. Det är skönt, speciellt de dagarna som är lite jobbigare.
 
Idag har jag varit ledig. Tog sovmorgon, som vanligt när jag är ledig.
Har inte träffat så många au pairer än, men har kommit i kontakt med några tjejer på facebook som bor i närheten, så förhoppningsvis kan vi träffas någon dag.
 
Idag följde jag med min värdmamma till Target och köpte lite saker till mitt rum, ännu en stor affär som inte ligger så långt ifrån där jag bor.
Där fanns allt möjligt, kläder, skor, väskor, mobiltelefoner, hemartiklar, och lite mat.
Kommer troligtvis åka dit igen någon gång.
 
Körde tillbaka därifrån så jag fick lite mer träning på att köra här.
Om jag ska ta körkort här i Virginia så måste jag träna på att köra lite innan, så jag känner mig relativ säker på vägarna i alla fall runt här i området.
 
Har även börjar fundera på kurser och skolor. Vad vill jag läsa om? Skola? Helgkurs? Vill börja med det också, så att jag inte har det kvar till slutet.
 
Jobbar imorgon, men ledig på måndag för då är det Memorial Day här i USA.
Den dagen uppmärksammas de personer som har dött i krig för USA.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: