6 månader hos min värdfamilj

I söndags var jag till gymmet på eftermiddagen. Gick/joggade 3 miles(nästan 5 km) den här gången.
 
Måndagen var en vanlig jobbdag, det var fint väder, så jag var ute och gick med bebisen både på förmiddagen och eftermiddagen.
På kvällen så var jag till gymmet igen, gick/joggade ca 5 km den här gången med.
 
Tisdagen var en liknande jobbdag som måndagen.
På eftermiddagen blev det gymmet med PT.
Efter gymmet åkte jag till Fair City Mall, och till DSW och köpte stövlar till hösten/vintern.
Fair City Mall är ännu ett shoppingcenter inom 30 minuter från där jag bor...
Min värdmamma hade en 20% rabattkupong där, och jag hittade stövlar där som jag ville ha, så då fick jag kupongen av henne, för hon skulle i alla fall inte använda den. Så sparade 20 dollar på det. Så fick betala 42 dollar, och det tycker jag är helt okej.
I tisdags var det 6 månader sen jag kom till min värdfamilj. Och jag blev överraskad med chessecake med ljus på, från The Cheesecake Factory, på kvällen efter middagen. Min värdmamma hade köpt den, för att fira att jag har klarat av halva tiden, och för att de är glada att jag är här, och uppskattar allt jag gör. Väldigt snällt var det, och överraskad blev jag.
Gårdagen såg ut ungefär som måndagen och tisdagen.
Och gymmet på kvällen. Men hade lite träningsvärk från dagen innan, så igår gick/joggade jag bara 2,5 km.
 
Idag har varit en regndag. Så kunde inte gå ut och gå med bebisen på dagen.
Efter jobbet åkte jag och hämtade upp Tereza, och vi åkte till Fair Oaks Mall.
Gick runt i olika butiker, och sen blev det cheesecake på The Cheesecake Factory!
Det var Terezas första gång där, och hon gillade det verkligen, så dit blir det garanterat flera besök!
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: