6 månader i USA

Idag är det sex månader sen jag lämnade Sverige för att åka som au pair till USA.
Ett halvt år har redan gått. Jag tycker det har gått ganska fort ändå.
Hittills har jag varit med om ganska mycket, och mer kommer...
Det var ganska tufft i början, allt var nytt, och med hemlängtan, men det har blivit bättre och bättre med tiden.
 
Oktober har varit en relativt bra månad.
Jag har pluggat på universitet. En kurs som handlade om Philadephia och Pennsylvania Amish Country.
Kanske inte den mest intressanta kursen, men jag är glad att jag tog den kursen ändå, och nästa helg får jag åka till Philadelphia! Det ser jag fram emot!
Jag har firat Halloween!
 
I november blir det som sagt en resa till Philadelphia!
Och även luciaträning... Ska vara med i ett luciatåg med svenska au pairer och tjejer, som ska uppträda på olika ställen i och runt DC, i december. Det ska bli roligt!





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: