Brev!

Måndagen var en relativt bra jobbdag.
Bebisen var på bra humör hela dagen, och båda sovstunderna var bra äntligen, så faktiskt en av de bättre jobbdagarna på ett tag.
Idag fick jag brev på posten! Från morfar och mormor! Fick ett stort leende när jag läste det. Det är alltid lika roligt att få brev, och få höra hur de ha det.
 
Tisdagen hade jag min första lektion med min PT på gymmet. Det känns bra att komma igång med det, och börja träna mer än vad jag har gjort innan.
 
Onsdagen var inte en lika bra jobbdag som tidigare i veckan. Bebisen hade inte sovit så bra på natten, och det resulterade i en gnällig och trött bebis på dagen. Vilket inte var så roligt, men som tur är så har han inte sådana här dagar lika ofta som tidigare.
Och hemlängtan slog till riktigt mycket idag också, så det gjorde dagen ännu jobbigare.
 
Idag har varit en bättre dag än gårdagen.
På eftermiddagen gjorde jag en del av läxorna som ska vara klar tills på lördag.
Den här gången ska jag skriva en uppsats om Benjamin Franklin, och även om grundlagarna i sitt eget land.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: