Greenbriar Town Center

Igår hade jag en brevskrivardag. Skrev breven till farmor, och morfar&mormor.
På eftermiddagen åkte jag till Fair Lakes Shopping Center, och till DSW och Target.
Hittade skor på DSW, men såklart fanns det inte i min storlek.
Mjukglass på Burger King innan jag åkte tillbaka.
 
Idag har varit en shoppingdag, förutom att jag inte har köpt något.
Först åkte jag till Greenbriar Town Center, och till Marshalls.
Hittade skor idag också, men såklart inte i min storlek den här gången heller.
Så ska bestämma vilka jag ska skicka efter, de jag hittade igår eller de jag hittade idag. Nackdelen är dock att de blir dyrare. I affären är de på rea, eftersom de är outletbutiker, men beställer man på internet får man betala originalpris.
Åkte tillbaka, och tog det lugnt ett tag, och pratade med pappa.
Sen gick jag till Nordstrom Outlet och till Old Navy, och kollade lite där.
 
Kan spendera timmar i shoppingcenter, utan att egentligen behöva köpa något.
De där hemma vet det. Kan t ex, lätt spendera några timmar i Kupolen i Borlänge. Det har jag gjort flera gånger.
 
Denna jobbvecka blir bara fyra heldagar. För på fredag är det Halloween. Jag jobbar, men på förmiddagen ska jag på clustermöte, och jag tror att min värdmamma jobbar kortare dag, så jag jobbar endast några timmar den dagen.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: