Pumpkin Patch

I fredags var en av de bättre jobbdagarna den här veckan.
Tyvärr så regnade det nästan hela dagen, så vi kunde inte gå ut på promenad, vilket jag annars gör varje dag med bebisen. Om det inte regnar då såklart.
Efter jobbet så blev det läxor. Gjorde klart uppgiften om grundlagarna i Sverige, och sen en uppsats om Benjamin Franklin.
 
Igår så var det skola igen. Tidig morgon, för kl. 9.15, så skulle jag vara vid Nationalmuseumet i DC.
Denna skoldag var vi på studiebesök. Vi var först till Nationalmuseumet, där USAs självständighetsförklaring och andra gamla dokument finns. Sen gick vi till Konstmuseumet. Och efter det, metron till Postmuseumet.
 
Idag har jag varit med min värdfamilj till Sky Meadow Park, som ligger ca 45 minuter från Fairfax.
Sky Meadow Park är en stor statspark med fin utsikt, och många vandringsleder.
De hade en Pumpkin Patch, och där köpte vi pumpor som vi ska ha till Halloween.
Det var väldigt fint där, så kommer nog åka dit igen någon gång.
På eftermiddagen så bakade jag, och det blev chokladmuffins med philadelphiaglasyr. Uppskattat var det!
Imorgon är jag ledig! Det är Columbus Day, och min värdmamma är ledig från jobbet.
Tänkte åka till Target och leta efter nya skor, och lite höstkläder. Och även göra läxor...





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: