Träningsvärk!

I måndags började jag senare än normalt, kl.7.30 istället för kl.7. Lite sovmorgon, men jag tar vad jag kan få. Fick då jobba längre istället.
Min värdpappa åkte på jobbresa i måndags, fick därför börja senare så jag kunde jobba tills min värdmamma kom hem från jobbet, och att det inte skulle bli för många jobbtimmar.
Annars var det en vanlig jobbdag med bebisen.
På eftermiddagen åkte jag till gymmet. Träffade och pratade med några personliga tränare, och jag fick göra lite övningar.
Och vilken träningsvärk jag fick! Men han sa att benen kommer att vara lite ömma i några dagar.
 
I tisdags började jag redan kl. 6, då min värdmamma åkte till jobbet. Inte så roligt att gå upp så tidigt, men får sluta kl. 15, så det är bra.
Och första timmen på dagen är väldigt lugnt, för då sover bebisen.
Bebisen var på ganska bra humör, i alla fall tills andra sovstunden för dagen, då började skrikandet och gråten.
Vi har trott det länge, men nu tror vi verkligen att han håller på att få nya tänder. Så det är bara att stå ut. Och hoppas att det blir bättre snart.
Kl.15 kom barnvakten och löste av mig, och jobbade till min värdmamma kom hem kl.16.30
På eftermiddagen åkte jag till gymmet igen. Efter att ha tänkt igenom all info jag fick dagen innan.
Efter lite övertalning, så köpte jag lektioner med en personlig tränare. Eftersom jag inte har tränat på gym tidigare, så tyckte jag att det kan vara bra för att komma igång, och lära sig all utrustning, och få lite bra tips.
Jag gick också på gåbandet i 50 minuter. Och vad ont jag fick i benen efteråt. Gå fungerar bra, men böja på benen går knappt. Och trappsteg är värst. Men förhoppningsvis går det över snart. Och börjar jag träna mer, så får jag förhoppningsvis inte så mycket träningsvärk efter varje gång.
 
Igår var en liknande jobbdag som tisdagen.
Bebisen var på relativt bra humör, tills andra sovstunden, så tror ännu mer på att det är nya tänder på gång.
Under första sovstunden så pratade jag med en vän hemifrån. Alltid lika roligt!
På eftermiddagen åkte jag till Fair Oaks Mall, och gick runt och kollade lite.
 
Dagen har varit liknande de tidigare jobbdagarna i veckan.
Det var fint väder, så vi gick en promenad efter lunch. Det är 2 oktober, och jag kunde gå ute i linne. Kan knappt tro det, när man läser att det har snöat på vissa ställen i Sverige redan.
På eftermiddagen gick jag till TJ Maxx.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: