4 månader i USA

Idag är det fyra månader sedan jag lämnade Sverige för att åka som au pair till USA.
Dagarna går fortfarande upp och ner, och jag har fortfarande en del hemlängtan. Men jag känner att det blir bättre och bättre. Även fast det är jobbigt ibland.
 
Idag är det även Labor Day i USA, så jag har varit ledig.
 
Augusti har ändå varit en relativt bra månad.
Och den absoluta höjdpunkten var självklart när min moster och kusin var här och hälsade på!
När de var här var vi till Smithsonian´s Zoo, Tyson´s Corner, Washington DC, och IKEA!
Och det var mest bara underbart att ha dem här ett tag!
Jag har också varit och sett på amerikansk fotboll. Klassiskt amerikanskt, och riktigt roligt att se!
 
I september har jag också en del saker att se fram emot.
Inte allt är riktigt bestämt än, men det som jag vet säkert är att jag ska på Baseballmatch... på söndag.
Sen också troligtvis TheColourRun i Manassas, VA, och så vill jag gärna se Dirty Dancing-musikalen i DC!





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: