Color Vibe

Idag deltog jag i ett 5km-lopp som kallas Color Vibe.
 
Jag körde till Manassas, VA, som ligger ca 30 minuter från Fairfax.
Där mötte jag upp Sofia, en annan au pair från Sverige.
 
Color Vibe är ett lopp där alla åldrar får delta, och jag såg allt från små barn till äldre personer.
Man får gå/jogga/springa, det väljer man helt själv.
Och medans man genomför loppet så får man puderfärg kastat på sig på en del ställen.
Det var okej väder under hela loppet, ca 20 grader och molnigt, och precis när jag passerade mållinjen så började det att regna. Men det kom bara en skur, så det slutade efter fem minuter igen.
Men det var ett roligt lopp att genomföra! Annorlunda, eftersom man får färg kastat på sig, men roligt ändå!
 
På eftermiddagen tog jag det lugnt, pratade med pappa och mamma, och skrev även brev till farmor som jag ska skicka.
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: