Ska börja träna...

Måndagen var en helt normal jobbdag.
Efter jobbet gick jag till Fair Ridge Center som ligger ca 10 minuters promenad från där jag bor.
Ännu ett litet köpcenter som ligger i närheten. Det finns ganska många har jag upptäckt...
 
Tisdagen var liknande måndagen. Jobbet med en bebis ser liknande ut varje dag.
På eftermiddagen gick jag till Fair Ridge Center igen.
Harris Teeter är en mataffär som ligger där, och det är den mataffär som jag har varit till hittills som är mest lika de mataffärer som finns i Sverige. Gillar att gå dit.
 
Onsdagen var bättre än förväntat. Bebisen sov inte så bra under natten, så jag tänkte att han skulle vara gnällig under dagen, men det var han inte. Inte mer än en vanlig dag. Så det var bra.
När jag hade slutat så åkte jag till XSport Fitness, som ligger i Fairfax, ca 10 minuter från där jag bor.
Jag har funderat att börja träna, och detta gym har även zumba, spinningklasser, pool, spa och massage. Så bestämde mig för det, just för att det finns så mycket att välja mellan.
Jag träffade en tränare, och han visade mig runt i gymmet, och vi pratade en del om mig och vad jag har för mål med träningen.
 
Idag var lite som en dag som jag förväntade mig igår, med lite gnäll och gråt. Men sådana här dagar har bebisen ibland, och det är bara att stå ut. Han är en bebis. Men senaste tiden har han haft mer okej och bra dagar, med leenden och skratt, än dagar med gnäll och gråt. Så det känns bra.
Efter jobbet åkte jag till gymmet igen, och betalade, så nu är jag officiellt medlem hos XSport Fitness i Fairfax.
Har min första träning med en PT på måndag, sen får vi se vad det blir efter det.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: