15 månader i USA

Idag är det 15 månader sedan jag lämnade Sverige för att jobba som au pair i USA.
Halva tiden av min förlängningstid har nu passerat, och för varje dag blir det mer och mer verkligt att jag faktiskt ska åka hem snart.
Tre månader är ganska länge, men ändå inte...
Jag har valt datum jag vill åka hem, och min värdfamilj har börjat prata med nya au pairer...
Men än är jag inte redo att åka hem, det finns fortfarande för mycket saker jag vill göra här innan jag åker hem!
 
Juli har varit en bra månad!
 
Jag hade min moster, morbror och kusin här i juni-juli, och vi var bland annat till National Air and Space Museum och Mount Vernon!
Jag har firat ännu en Nationaldag i USA!
Och jag har fyllt 25!
 
I augusti har jag inte direkt något speciellt planerat än, förutom att min värdmammas föräldrar kommer hit, när mina värdföräldrar ska åka på kryssning i en vecka.
 
Idag har också varit på Red Door Spa, och fått en ansiktsbehandling. Jag fick det i julklapp, men har inte använt det förrän nu. Men nu när det har varit min födelsedag och allt, så tyckte jag att det passade bra.
Efter det så gick jag och köpte glass och satte mig vid fontänen en stund, och sen åkte jag vidare till Walmart och kollade på kameror.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: