14 månader i USA

Idag är det 14 månader sedan jag lämnade Sverige för att jobba som au pair i USA.
 
Juni har varit en bra och händelserik månad.
 
Jag har varit till New Orleans, Louisiana!
Jag har varit på Midsommarmiddag på IKEA.
Jag har firat midsommar i USA.
Jag har varit till Shenandoah National Park.
Och jag har varit till NYC igen! Denna gången med moster, morbror och kusin!
 
Som sagt, en riktigt bra månad var det!
 
Juli kommer bli en bra månad också tror jag. Jag har lite planer redan nu...
Ska njuta av tiden jag har med moster, morbror och kusin just nu!
Jag fyller 25! Den dagen jag jobbar är en vanlig jobbdag för mig, men det blir middag med värdfamiljen på kvällen vet jag i alla fall. Sen får vi se om jag hittar på något mer...
Mina värdföräldrar har ordnat en överrasknings aktivitet/kalas för mig på kvällen den 31 juli, jag vet inte alls vad det är..., för mig och några av mina kompisar, så det ska bli riktigt roligt!
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: