25 år!

I lördags så tog jag sovmorgon, sen hämtade jag upp Tereza vid ett tiden.
Vi åkte till The Cheesecake Factory för lite chessecake, och jag blev överraskad med födelsedags cheesecake och sång som Tereza hade fixat. Det var några dagar för tidigt, men lika glad blev jag ändå!
Efter god cheesecake så åkte vi vidare för lite shopping på Walmart.
Skjutsade sen hem Tereza, för hon skulle börja jobba, men åkte tillbaks till henne när hennes värdbarn hade lagt sig. Till middag blev det pizza, och sen spelade vi monopol till hennes värdföräldrar kom hem.
 
I söndags spenderade jag dagen med Olina.
Hon kom hem till mig vid ett tiden, sen åkte vi vidare till Potomac Mills och IKEA.
Först blev det shopping ett bra tag vid Potomac Mills, och även en paus för fika och glass. Sen fortsatte vi vidare till IKEA för shopping även där, och såklart också köttbullar och mos till middag.
På tillbakavägen så stannade vi till vid Target för både hon och jag funderar på att köpa en ny kamera, och hon hade hittat en där tidigare som hon tyckte om. Blev dock inget köp denna gången, ska kolla runt lite mer om jag hittar någon som jag verkligen gillar.
 
I måndags var en vanlig jobbdag. Jag och S gick till Fairfax Towne Center, och till Bed, Bath&Beyond på förmiddagen.
Efter jobbet så blev det gymmet och zumba son vanligt.
 
Igår var en speciell dag... det var nämligen min födelsedag! Dagen då jag fyllde 25!
Jag jobbade som vanligt, men det var ändå en bra dag.
På förmiddagen åkte jag och S till Fair Oaks Mall på förmiddagen. Och jag köpte en cheesecake och tog med mig hem för att äta till lunch, för självklart ville jag ha cheesecake på min födelsedag.
När S hade sovstund så skypade jag med pappa och mamma.
Till middag blev det tacos. Min värdpappa frågade vad jag ville ha till middag, och jag sa, gör något som du tror att jag tycker om. Och då blev det tacos.
Till efterrätt blev det Fyriskaka(äppelkaka), som min värdmamma hade hittat i Sju Sorters Kakor, med hemmagjord jordgubbsglass. Allting var så gott!
I present av min värdmammas föräldrar och hennes bror fick jag resepengar till min resemånad. Blev så glad för det! Och precis det jag hade önskat och hoppats på att jag skulle få. :)
Present från min värdfamilj blir först på fredag... Då de har planerat någon överraskning för mig och några av mina kompisar här.
Det kändes lite annorlunda att jobba på min födelsedag, och också att inte vara hemma med nära och kära, men jag hade en bra dag ändå!
Idag så åkte jag och S till Fair Oaks Mall igen på förmiddagen, denna gången för att köpa present till min värdmamma som fyller 30 år idag! Jag köpte ett fint kort, och ett presentkort på Itunes som hon hade önskat sig. Och hon fick ju även gratis barnvakt tidigare... Glad blev hon när hon öppnade det i alla fall!
Till middag hade hon önskat sig en pastarätt, så min värdpappa lagade Pasta Primavera. Och till efterrätt blev det Fyriskaka och glass från igår.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: