En god gärning

I söndags åkte jag ut till Aldie, VA, och till djurhemmet igen. Det var riktigt varmt på dagen, och de flesta hundarna hade redan fått promenad när jag kom dit.  Så istället hjälpte jag en familj att leta efter en hund att adoptera, och de hittade en som de verkligen gillade, och de bestämde sig för att adoptera den, så det kändes bra. Dagens goda gärning. Jag fick även lite valp-tid, med två 6 månaders valpar, som precis hade kommit dit. De var verkligen söta!
 
I måndags började jag inte förrän kl.10.30, för min värdpappa skulle iväg på jobbresa igen, så han tog hand om S på morgonen. För jobbdagarna resten av veckan skulle bli tio timmar, så blev måndagen kort, så de inte skulle bli över 45 timmar.
Men städarna kom hit kl.8, så fick inte riktigt sovmorgon ändå. Istället gick jag till Panera och köpte frukost, och satt där en bra stund. Det var riktigt mysigt faktiskt.
Efter jobbet åkte jag till gymmet för Zumba.
 
I tisdags blev det playdate med Tereza och E på förmiddagen, och vi gick till lekparken.
Efter jobbet följde jag med min värdmamma och S till Fair Oaks Mall för att köpa present till Fars Dag.
 
I går blev det playdate och lekparken igen med Tereza och E på förmiddagen.
Efter jobbet åkte jag och handlade till fredagen. Eftersom det är midsommar i helgen, så erbjöd jag mig att göra maten imorgon, och till det så var jag tvungen att handla lite saker. Jag ska göra ost- och skinkpaj med sallad till middag, och marängtårta med vispgrädde och jordgubbar till efterrätt. Hoppas det blir gott!
 
Idag var det en bra jobbdag, och S och jag gick en promenad till Harris Teeter på förmiddagen.
Efter jobbet åkte jag till gymmet för Zumba igen.
 
Hoppas ni alla får en bra midsommar! Det kommer jag att ha!
Imorgon blir det middag med värdfamiljen, och på lördag ska jag åka till Shenandoah National Park med Ying.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: