NYC imorgon!

I går blev det playdate med Tereza och E på förmiddagen.
Sen på kvällen följde jag med min värdmamma till kyrkan, för de hade grillkväll och familjedag.
De bjöd på hamburgare och korv med bröd, och de fanns en hoppborg och ansiktsmålning för barnen.
Träffade den nya prästen, och även den gamla, som kan en del svenska, och pratade även med en del andra personer som hade hört talats om mig. Au pairen från Sverige. En trevlig kväll!
Efteråt så hämtade jag upp Tereza för efterrätt på The Cheesecake Factory. Hon har precis klarat körkortet, så det var delvis lite att fira att hon klarade det, och sen också att vi helt enkelt var sugna på det.
 
Idag så blev det playdate igen med Tereza och E igen på förmiddagen.
Efter jobbet så städade jag mitt rum, för jag vill att det ska se fint ut tills moster med familj kommer hit.
 
Imorgon åker jag till NYC!!! Bussen går kl.20 från Union Station, DC. Och är framme i NYC strax efter midnatt.
Moster med familj landar på eftermiddagen.
Sen har vi tre dagar i NY, innan vi åker tillbaka till Fairfax och DC.
Det ska bli så roligt och härligt att få se dem, och ha dem här igen!





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: