Semester bokad!

Idag har jag bokat min semester!
Den 26-28 april ska jag åka till Niagara Fallen! Jag åker med företaget trekamerica.
Jag åker till NYC på lördagen för att vara vid hotellet där bussen avgår på söndagsmorgonen.
Förutom Niagara Fallen, så ingår också ett stop vid Delaware Water Gap, möjligheten att gå över på den kanadensiska sidan av Fallen, Maid of the Mist båttur, ett stop vid Finger Lakes, och en två timmars shoppingtur vid Woodbury Common Premium Outlet Mall.
Touren avslutas på tisdagskvällen, och jag stannar en extra natt i NYC, och åker tillbaka till DC på onsdagen.
 
Ska bli så roligt, och jag ser verkligen fram emot denna resa!
Jag har egentligen semester hela veckan, men mina värdföräldrar har gett mig möjligheten att börja jobba på torsdagen eller fredagen, och spara de semesterdagarna till när min moster och hennes familj är här. Jag får göra som jag vill.
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: