En dag i DC

I torsdag blev det gymmet med PTn efter jobbet.
 
I fredags var mina planer att åka till gymmet efter jobbet, men ena bilen är just nu på verkstan, och den andra hade min värdpappa till jobbet, så istället tog jag en promenad till Harris Teeter och gick runt där ett tag.
 
Igår var jag till DC! Mötte upp Ying vid Metro Center, sen vandrade vi runt i DC.
Först gick vi till American History-museumet, där det finns information om alla betydelsefulla och speciella händelser, och saker från USAs början till idag... Tex brandbil från 1850-talet, militäruniformer, en del av en skyskrapa från 11 september, Medal of Honor, klänningar från de olika presidenternas fruar.
 
Sen blev det lunch på Harry´s, ett trevligt ställe med uteservering, och god mat. Efterrätt blev mjukglass från McDonalds.
Efter lunch och efterrätt gick vi till Natural History-museumet, där det finns en massa olika uppstoppade djur och information om dem, Hope-diamanten, kristaller, och skelett från dinosaurier.
Blev också lite shopping på H&M och Forever 21 innan jag tog metron tillbaka.
Igår fyllde även min Pappa år, så innan jag åkte till DC så ringde jag såklart och grattade honom på födelsedagen!
Idag tog jag sovmorgon, sen åkte jag till djurhemmet. Idag blev det promenad med två olika hundar. Det var riktigt fint väder, och det var härligt att komma ut ett par timmar.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: