Börjat med Zumba

I måndags var jag på zumba för första gången. Har funderat på att börja med det ett bra tag, men har bara inte tagit mig dit- Även mamma och jag pratade om att börja med det innan jag åkte hit, men det blev aldrig av.
Så i måndags gick jag då dit, och det var faktiskt roligt. Jag kände mig lite vilsen i början, eftersom jag inte kunde ett enda steg, och jag hängde inte alls med när de gjorde snabba steg. Men framåt slutet hade jag lärt mig några av stegen, så då gick det lite bättre i alla fall. Jag kommer absolut att fortsätta med det, och målet är att kunna gå dit varje måndag.
 
I tisdags gick S och jag som vanligt till parken på förmiddagen. Så skönt att det är finare väder nu, så jag kan vara ute mer med honom.
Och eftersom bilen fortfarande är på verkstan så kunde jag inte åka till gymmet som jag hade planerat, så jag tog en promenad istället, och gick även till Beth, Bath&Beyond.
 
I onsdags kväll blev det bio med Lisa och Stephanie vid Fairfax Towne Center. Vi var och såg Hot Pursuit, en ny komedi med Reese Witherspoon och Sofia Vergara i huvudrollerna. Den var riktigt rolig faktiskt!
 
I torsdags blev det gymmet med PTn efter jobbet.
 
I fredags hjälpte jag till att städa i kyrkan på kvällen. De har anställt en ny präst i min värdmammas kyrka, och som en överraskning till henne, så städade de hennes nya kontor. Och min värdmamma frågade om jag ville hjälpa till, och självklart kunde jag göra det, eftersom jag inte hade några andra planer den kvällen. De bjöd även på pizza och kakor efteråt, så det var ett plus till att hjälpa till.
 
Igår så träffade jag Tereza. Första blev lunch och dessert på The Cheesecake Factory, som har blivit lite vårat stammisställe när vi äter ute. Sen åkte vi hem till mig och spelade kortspel och lyssnade på musik en stund.
 
Idag har jag varit till djurhemmet igen! Idag blev det promenad och lekstund med tre olika hundar. Alltid lika roligt att åka ut till hundarna!





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: