Nashville: On Tour!

I lördags var det fint väder här i Fairfax, så då åkte jag till djurhemmet ett tag. Denna gång blev det promenader med två olika hundar. Jag fick en härlig promenad, och samtidigt gjorde jag något bra för hundarna.
Fick brev av morfar&mormor. Alltid lika roligt att läsa det!
 
I söndags var en riktigt bra dag! Jag var på Nashville: On Tour i DC!
Jag såg reklam för att artiserna/skådespelarna från tv-serien Nashville skulle ut på turné, och att det skulle komma till Constitution Hall(DAR), DC! Och självklart ville jag gå på den!
Jag berättade det för min värdmamma, för hon gillar serien också, och hon ville gärna följa med.
Med på konserten var Charles Esten, Clare Bowen, Chris Charmack, Aubrey Peeples, och Lennon&Maisy Stella.
Och den var... Jättebra! Många låtar som man kände igen från serien, men också några nya låtar och covers.
En riktigt bra kväll, och jag är så glad att jag åkte dit! En kväll som jag kommer att komma ihåg länge länge...
Eftersom jag har varit här i över ett år nu, och bebisen är inte riktigt en bebis längre, så börjar jag nu att kalla honom för S här i bloggen. Även om jag fortfarande kallar honom Baby... Så S här på bloggen är nu mitt värdbarn.
 
I måndags var en bra jobbdag. Det var fint väder, så på förmiddagen gick S och jag till parken.
På kvällen var jag på au pair möte. Denna gången hade vi träff på Santini´s Pizza i Chantilly. Träffade några nya au pairer, och hade det allmänt trevligt.
 
Igår var ännu en bra jobbdag. Vi gick till parken idag också. Han börjar lära sig att gå mer och mer nu. Han kan gå med hjälp, med bara en hand som hjälp nu, så jag tog vagnen i ena handen och S i den andra, så gick vi till parken.
På kvällen skrev jag klart breven till farmor och morfar&mormor.
 
Idag gick vi till postkontoret på förmiddagen och postade breven jag skrev klart igår, och gick även förbi affären och köpte Mors Dag-kort som jag ska skicka senare till mamma.
På kvällen mötte jag upp Lisa för frozen yoghurt.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: