18 månader i USA!

Idag är det 18 månader sedan jag lämnade Sverige för att jobba som au pair till USA.
1,5 år... det är knappt jag kan tro det själv.
Min tid som au pair är officiellt över nu, och snart åker jag hem!
Jag har fått mina flygbiljetter hem, och nu försöker jag bara njuta av tiden jag har kvar här i USA!
 
Oktober har varit en riktigt bra månad, och jag har gjort mycket roliga saker!
Jag har varit på fotbollsmatch, DC United mot New York City FC!
Jag har varit till Sky Meadow State Park, och Pumpkin Patch, med min värdfamilj!
Jag har träffat 10 av ishockeyspelarna i Washington Capitals!
Jag har varit till Arlington National Cemetery!
Jag har varit till Luray Caverns!
Jag är klar med studierna!
Jag har varit på NHL-match!
Och jag har firat Halloween!
 
November vet jag redan nu blir en bra månad! Jag åker snart på min resemånad/resevecka!
Och jag kommer att få se nära och kära igen!




Ylva

Förstår känslan, vilken tomhet! Men tur att du har en häftig resa att se fram emot :)

Svar: Ja, jag ser verkligen fram emot resan! Kommer att bli så roligt! Men det kommer att bli svårt att lämna värdfamiljen när den dagen kommer...
aupairelisabet.blogg.se

Kommentaren skrevs den: 2015-11-03 11:51:30
Din blogg/hemsida: http://ylvwes.blogg.se

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: