Dags att packa ihop mitt rum

Igår så gick S och jag en promenad till Faírfax Towne Center på förmiddagen. Mestadelen av tiden spenderade vi på TJ Maxx, där jag kollade efter resväska. Men blev också en snabb tur till Jo Ann, och kolla efter lite saker till mitt scrapbook album.
På kvällen så började jag att packa lite i mitt rum...
Åkte även till Fair Lakes Shoppingcenter en stund.
 
Idag så åkte S och jag till Fair Lakes Shoppingcenter på förmiddagen, och köpte sakerna jag hittade igår, men inte köpte.
Och just nu med CMA´s, Country Music Awards, i bakgrunden så håller jag på att packa ihop mitt rum här. Jag behöver inte packa ihop allt för att åka hem, för jag måste ändå packa om inför resan, utan jag behöver mest plocka ihop sakerna, och göra rummet tomt för nya au pairen som kommer hit imorgon kväll.
Och det är inte lite saker jag har samlat på mig... Trodde inte det var så mycket faktiskt.
Men kan jag packa ihop mitt liv i resväskor för att åka till USA på en kväll och en natt, så ska det väl gå det här också...
Här är bara lite: Kläder, magneter, och andra minnessaker...
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: