Hemma!!

Jag flög nattflyg från Dulles flygplats, via Island, och sen Arlanda, Stockholm. Allt gick bra, förutom att jag sov knappt något alls på hela vägen.
Alla hemma trodde att jag skulle komma hem på torsdagen, men jag hade bestämt att jag ville överraska alla hemma med att komma hem en dag innan jag sagt.
Jag tog taxi hela vägen hem, dyrt var det, men det var det enklaste sättet att komma hem med två stora resväskor, en ryggsäck och en dataväska. Och för att komma hem snabbare, så var det absolut värt det också!
När jag klev genom dörren hemma, så var bara pappa hemma, och han blev riktigt överraskad...
Träffade resten av familjen senare på kvällen. Och alla blev lika överraskade att jag var hemma! Men det var det som var meningen...
 
Även om jag saknar min värdfamilj, och speciellt mitt värdbarn S, så är jag så glad att vara hemma igen!!





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: