Min resemånad/resevecka!

Jag har pratat en del om min resa jag ska göra i november här på bloggen ett tag, men har inte skrivit om vilken resa jag ska göra.
Resan jag ska göra heter Western Sun Winter, och det är med aupairadventures. Jag åker till SF den 13 november, och sover hos min värdmammas föräldrar, för på morgonen den 14 november börjar resan.
Resan är i åtta dagar, och vi kommer att stanna i San Francisco, Yosemite National Park, Death Valley National Park, Las Vegas, Grand Canyon National Park, Seligman, AZ, Route 66, Laughlin, Lake Havasu och Los Angeles!
 
Har stora förhoppningar på denna resa, och jag tror att det kommer att bli riktigt roligt och häftigt att få se alla ställen! Och ett bra avslut på min tid här i USA!
 
Resan är fullbokad, så vi kommer att vara 12 personer, plus en tourguide.
 
 
 
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: