Semester - Santa Monica

Resan slutade på fredag kvällen, men alla stannade kvar på lördagen(21/11), så då gjorde vi saker tillsammans också.
Efter frukosten, så gick Jag, Meg, Andrea, Sabrina, Kim, Glenn, Jule och Michelle till Venice Beach, vilket är ca en 30 minuters promenad från Santa Monica Pier.
Det var fint att gå längs stranden, men det var riktigt varmt och strålande solsken under hela dagen.
Alla ville göra lite olika saker under dagen, så jag, Meg och Jule gick en stund längs Venice Beach, men sen gick vi tillbaka till Santa Monica.
Men som en bra avslutning på kvällen så samlades hela gruppen samlades för solnedgången vid Santa Monica Pier på kvällen. Det var så fint!
Eftersom det var sista kvällen då hela gruppen var samlade, så ville vi äta middag tillsammans. Vi tänkte äta på The Cheesecake Factory, men kötiden var över 1,5 timme, så det blev att vi åt på Food Court på ett shoppingcenter, eftersom det var det enda stället som det inte var kö på, och där alla kunde sitta tillsammans.
Det var riktigt trevligt, och en bra avslutning på en riktigt bra resa!
De flesta åkte hem på lördagskvällen eller tidig söndagsmorgon(22/11), och efter frukost var det bara jag, Andrea, Michelle och Glenn kvar.
Vi ville ändå hitta på något tillsammans, och inte bara sitta inne hela dagen. Så då gick vi till Venice Beach, och var där en stund, och sen gick vi tillbaka till stranden och till Santa Monica Pier.
Efter att ha varit på stranden en stund, och jag hade gått runt lite längs Santa Monica Pier, var det dags för mig att gå tillbaka till hostellet, och åka vidare mot flygplatsen, och sen åka nattflyg tillbaka till Fairfax...





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: