Sky Meadow State Park

Igår så blev det en dagstur till Sky Meadow State Park med värdfamiljen, precis som förra året.
Vi kom dit strax efter 9, och vi började dagen med att äta medtagen frukost ute i det gröna. Sen så gick vi en promenad på den lättaste vandringsleden som fanns där, just för att S skulle kunna gå lite också.
De hade precis som förra året, också en Pumpkin Patch, så vi valde ut pumpor som vi ska karva till Halloween.
Vi åkte tillbaka strax innan 12, så S sovstund inte skulle bli allt försent på eftermiddagen.
När vi kom tillbaka så skypade jag med pappa och mamma i över 1,5 timme. Och på kvällen gjorde jag klart läxorna, just för att jag inte ska behöva tänka på det när jag har semester nästa vecka.
Idag tog jag sovmorgon, och sen tog jag det väldigt lugnt på eftermiddagen, med att titta på TV och funderade lite på vad jag ska göra under nästa vecka.
Men på kvällen så träffade jag Olina för middag på California Pizza Kitchen. Denna gången åt jag pasta, och Key Lime Paj till efterrätt. Det var som vanligt riktigt gott, men varför äter man nästan alltid för mycket?!
När vi båda kände att vi inte kunde äta mer, så bestämde vi oss för att åka till Target och strosa runt där ett tag, innan Olina skjutsade hem mig igen...





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: