16 månader i USA

Idag är det 16 månader sedan jag lämnade Sverige för att jobba som au pair i USA.
Kan knappt fatta att jag har varit här så länge, och det blir mer och mer verkligt för varje dag att jag faktiskt ska åka hem snart. Men försöker njuta av tiden jag har kvar här, och inte tänka det så mycket just nu.
 
Augusti har mest varit en månad som jag har försökt att spara pengar, så att jag ska kunna åka på en resa under min resemånad. Men har försökt att haft roligt och träffat vänner ändå, och varit ute till hundarna...
Jag har anmält mig till en ny kurs, Event Management, på Stratford University.
Och jag har varit till Six Flags!
 
September blir en bra månad, det vet jag redan nu!
Imorgon kommer min mamma hit!! Och stannar till den 10 september!
Den 12 september börjar min kurs.
Och den 18 september väntar ännu en överraskning som min värdmamma har planerat för mig och henne under kvällen...





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: