Frukosten serverad

I söndags var kockerskan ledig, så då ansvarade jag för frukosten på morgonen.
Det blev relativt tidig morgon, klockan ringde 6.30. Men trorts tidiga mornar så är det faktiskt roligt att fixa frukost ibland. Och jag har frukosten på söndag igen, då till över 40 st. I söndags var det bara sex stycken. Så på söndag blir det ännu tididgare morgon, så jag hinner förbereda allting innan frukosten ska vara serverad och klar kl.8.
I fredags var jag ledig, och då åkte jag till Sälen Ski Lodge Massage&Friskvård, för jag hade bokat tid för massage på eftermiddagen. Det var riktigt skönt, och det bästa av allt är att jag fick 15% rabatt eftersom jag jobbar i Sälen. Så dit kommer jag nog gå flera gånger innan jag åker hem.
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: