En underbar jävla jul

Jobbveckan har rullat på som vanligt här uppe i Sälen...
 
Och i onsdags var jag på bio, och som rubriken lyder så var jag på En Underbar Jävla Jul, en filma av Helena Bergström, med bland andra Robert Gustavsson och Maria Lundqvist.
Jag gick en promenad till Experium för några dagar sedan, och av en slump, så såg jag planchen för biofilmerna och tiderna de gick.
Då såg jag att En Underbar Jävla Jul gick sista dagen i onsdags, och den har jag velat se sen den kom ut, men har inte haft tid och möjligthet till det. Men nu passade det bra, och att julen egentligen är över, spelade ingen roll.
Och jag måste säga att den var riktigt bra, och rolig! Rekommenderar den verkligen!
 
Och idag kommer pappa upp hit till Sälen och stannar några dagar. VI får se vad vi hittar på...
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: