Hemma igen...

Nu är jag hemma igen, efter nio fantastiska dagar i USA!
 
Planet landa 12.40 igår förmiddag. Totalt tog det 10 timmar inklusive mellanlandningen på en timme på Island, så det tyckte jag var helt okej ändå. Jag kunde sova lite från och till under flyget, så kände mig inte helt slut när jag landade hemma i Sverige ändå.
Och dagen blev ju ganska mycket bättre på en gång när jag såg vilka som stog och väntade på bagageet vid bandet bredvid mitt, jo... hela det svenska hockeylandslaget! Det hade varit ännu bättre om de hade varit kvar i Moskva och slagits om medaljerna i VM, men det var ändå häftigt att se dem där.
Min moster och kusin kom och hämtade mig på Arlanda, och då åkte vi och fikade och letade sen skor till min kusin, innan vi åkte hem.
 
Och idag har jag inte gjort mycket alls. Mest tagit det lugnt, och vant mig vid att vara i svensk tidszon igen...
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: