Jag är i USA!

Ännu en gång har det blivit dålig uppdatering här på bloggen, men...
 
Jag vill bara säga att jag är i USA igen, kom hit igår kväll! Den här gången stannar jag nio dagar!
 
Jag kommer att uppdatera förhoppningsvis lite då och då under dessa dagar, annars får ni ett större inlägg när jag kommer hem till Sverige igen.
 
Idag har det i alla fall regnat i stort sett hela dagen här i Fairfax, så har mest stannat inne och umgåtts med min värdmamma och S sen hon kom hem från jobbet på eftermiddagen.
 
Och S verkar komma ihåg mig!!
Han har sagt mitt namn flera gånger under dagen, han har velat att ska ska leka med honom, och så har jag fått massa pussar och kramar.
Så jag tror faktiskt han kommer ihåg mig lite i alla fall, efter fem månader.
Jag blev verkligen så glad för det! Det var en sak som jag verkligen hoppades på att han skulle göra.
Att han också kommer ihåg lite av tiden jag var här...
Det värmer verkligen ens au pair hjärta. <3
 
 
 
 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: