MIddag på The Cheesecake Factory!

På förmiddagen igår så åkte min värdpappa och jag först och fixade min telefon, sen hämtade vi ut min hyrbil.
Sen när vi kom tillbaka så umgicks jag med min vördmamma och barnen en stund. 
När E skulle sova så åkte jag till Fair Lakes Shoppingcenter och kollade lite. Jag åkte dit mest för att leta efter en Stanley Cup tröja på Modell´s Sporting Goods, men det fanns ingen som jag ville ha. Åkte då till Plaza America i Reston istället, och där hittade jag en tröja i min storlek. 
På kvällen åt jag och min värdfamilj middag på The Cheesecake Factory! 
 
Idag har jag haft en shoppingdag. 
Såklart blev det ett av mina favorit shopping center, Potomac Mills. 
Kom dit runt 11.30, och var kvar tills det stängde vid 18. Hittade mycket bra saker. 
När jag kom tillbaka sa S: "Hey Elisabet, I knew you´d come back". 
Och idag ville han att jag skulle läsa fär honom innan han skulle sova. Och det gjorde jag så gärna! 





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: