Rymdmuseum

Hade helt glömt bort att skriva om den sista heldagen som jag var i USA sist. 
Det var söndagen, och då fick S bestämma vad vi skulle göra. Och då valde han Smithsonian Space Museum som ligger en bit från flygplatsen. Jag, min värdmamma, och S och E gick där på förmiddagen, och avslutade med lunch på McDonalds innan vi åkte hem för att E skulle sova. 
 
När vi hade kommit hem till huset så åkte jag sen till Capitals Iceplex, Washington Capitals träninsglokal, där de också har en souvenierbutik. Jag ville gärna ha en Capitals topp, eftersom de vann Stanley Cup, och jag hittade en som jag blev nöjd över. 
 
Sen på måndagen var det dags att åka hem för denna gången... 
Deras dåvarande au pair skjutsade mig till flygplatsen och jag sa hej då till S och E som var med i bilen.
12 dagar gick alldeles för fort!





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: