Georgetown och Washington Harbour

Igår regnade det här i Reston på förmiddagen, så då fick det bli en shoppingdag. Jag åkte då till Potomic Mills i Woodbridge. Jag kom dit 12.30, och stannade i 5 timmar. Det finns många butiker där som jag gillar, och med mig hem igår fick jag en Washington Capitals-keps till min pappa, BH och body mists från Victoria´s Secret, linnen och en topp från Loft. 
Idag åkte jag till Georgetown, DC. Har inte varit där på flera år, så tänkte det kunde vara roligt att åka dit igen. Jag började med att gå längs Historic District, där det finns många gamla byggnader och hus, lite olika butiker, café och restauranger. Jag köpte en cupcake på Georgetown Cupcakes och tog med mig. Jag satte mig och fikade vid Washington Harbour och sen gick jag ner till Georgetowns Waterfront. Först gick jag förbi House of Sweden (svenska ambassaden) och sen gick jag längs hamnen och Georgetown Waterfront Park. Efter totalt 4,5 timmar kände jag mig ganska nöjd, så då åkte jag tillbaka.





Vad heter du?:
Kom ihåg mig?
E-mailadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


Skriv din kommentar här: